Nyårsafton 2009

Jag korkade upp min första cider runt 17.00 här hemma, sjukt efterlängtat! Blev upphämtad av Rebecca strax efter 18.00 då vi skulle hem till Izza och ha en lite mys nyår hemma hos henne innan vi skulle vidare. Kom till min finaste och huset bara doftade av god mat! Izza hade gjort potatisgrattäng, stekt upp dom marinerade kycklingfiléerna och skivat grönsaker. Verkligen sjukt gott!! Vi alla åt nog liite för mycket, eller hur Becciz?? haha.. Vi hade problem med att komma i våra klänningar efteråt! haha =) Efter middagen kom Vera och Sonny, efterlängtade!! Blev en del cider innan det var dags att bege sig ut till den "stora" festen i Hög. Tack Izza för skjutsen, och jag tycker fortfarande att det känns konstigt att du inte var med.. Men de tar vi igen nästa år, eller hur snäckan?! Och då förhoppningvis har vi våra karlar med ;) Tsss..


Väl på plats i Hög möts vi av en massa folk ( rättare sagt 90 pers ) TYVÄRR så var åldern ganska låg.. 19 - 21 var nog snittet på typ alla utom vårt "gäng" Kändes sisådär faktiskt, min bror är ju i den åldern.. Men vi gjorde det bästa av situationen =) Dansade, snackade och hade det allmänt trevligt! Tack allesammans för en härlig nyårskväll med er! Läggdags runt 04.00 LAGOM SLITEN! haha...


Skulle egentligen fått besök på natten av söta J, men det blev aldrig så =/ Tyvärr..



Nyanlända till Izza, står och väntar på att maten ska bli färdig =)

         


Helt tvunget att sötizarna kom med på en puss bild ;)

         



Hela gänget samlat =)

         


3 Girls =)


Det var alla bilder gott folk! Tyvärr har jag inga foto från festen ute i Hög. Valde att lämna kameran hemma med tanke på stöld risken. Nu ska jag spela lite GH med min finaste Izza =)

Soo long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så fina vi var!! (Eller vi ÄR!!!) /R

2010-01-02 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0