RÖKFÖRBUD!! =/

Vaken? - Japp

Pigg? - Nope

Idag är det ingen bra dag. Idag har den hemska dagen faktiskt infunnit sig. Från och med den 1:e januari 2010 är det rökförbud i hela kommunen (Tror jag de var??) Skit samma, det är i alla fall rökförbud på Kullagården, och där jobbar jag!! NEJ liksom! Vi får endast röka 1 gång per dag och det är på våran rast. Och inte ens då blir det lätt, vi måste nämligen lämna Kullagården och gå ut och ställa oss på någon trottoar som inte hör till verksamheten. Jag gillar inte detta. Jag hatar det om jag ska vara ärlig.. Jag tror absolut inte att jag kommer sluta röka pga detta, det krävs en stark vilja inte bara ett förbud! Därmed tror jag att jag kommer röka mycket mindre. Eller jo de lär jag ju göra. Och de kan ju vara positivt..!

Nu blir det en efterlängtad kpp kaffe + EN CIGG!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0