What a surprise!!

Vilken överraskning!!!!!!!! =)


Igår när jag hade slutat så gick jag raka vägen hem, gick ut med Zindra och sen ställde jag mig och nördade mig lite med mitt älskade GH =) Då ringer telefonen och det är söta J ;) Snackar som vanligt och sen frågar han mig om han inte kan få komma upp en stund..?


Ehhhh NUU??

Jaa..

Men öhhh jag har inte sminkat mig och har typ skit fula kläder.

Men va fan, skit i de, jag är precis lika ovigjord.

Ok =) visst!


Så underbara J har spenderat natten här hos mig =) Såå mysigt! Det är nästan lite sjukt hur bra det känns på såhär kort tid.. Men jag är GLAD! Fruktansvärt glad.. Hihi..

Nu ska jag bege mig till jobb snart, ska bara pussa lite på J först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0