Fredag och snart helg!!

Igår var jag på centan med Izza och skulle shoppa sommarkläder! Jag hittade jätte mycket fint och jag köpte mycket på rean =) Blev super nöjd med alla mina köp, bilder på kläderna kommer upp på bloggen senare ikväll! Tack än en gång finaste Izza för sällskapet på Centan, alltid lika trevligt med dig <3

Idag jobbar jag till 15.30 och sen ska jag ta mig i kragen och bege mig ut på en powerwalk =) ETT MÅSTE! Har syndat alldeles för mycket denna veckan, jädrans marknadsgodis ;) Och efter powerwalken blir det en lååång dusch och sen middagsmys med min älskade Jimmy <3 En perfekt fredagskväll med andra ord!

Säger GRATTIS GRATTIS GRATTIS

 till Izza och Kenny för 5 månader tillsammans idag <3

Hihi ;)


Kommentarer
Postat av: Bella

TACK TACK!! :) hiihihi

2010-07-02 @ 16:47:08
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0