Haha :P

Då har man gjort sitt på jobbet idag, skönt! Bara imorgon också, sen är jag ledig 3 hela dagar =) Och GÖTEBORG med älsklingen närmar sig ;) Ohh vad jag längtar!! Kommer bli helt underbart <3

Kan inte hålla mig för skratt när jag läser söta Lolas blogg =) Vilka idioter det finns i denna värld! Tur att man inte är en av dom, eller hur snäckan ;) Men någon måste självklart inta rolllen som idiot och "bakom flötet" för att vi andra ska kunna glänsa som normala människor! ;)

Nä nu ska jag plocka undan tvätten! Sen blir det en lååång dusch =)

Kommentarer
Postat av: lola

hehe ja verkligen gumman...dom kommer aldrig upp i vår klass hahaha tror inte det finns värre personer som gör bort sig totalt patetiska



tack för samtalet hjärtat saknar dig

2010-07-07 @ 15:17:37
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Behöver man en idiot eller en som är bakom flötet för att själv verka normal, då är man nog inte så smart själv heller! :)

2010-07-08 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0