Helgen

Min helg har varit bra på många sätt! Jag har slappat, promenerat, träffat underbara vänner och myst hemma hos mamma och Lars =) Härlig helg med andra ord!

Igår så blev det massa sol och bad hemma i Stävie, dock kunde vädret varit bättre med trots att molnen visade sig lite då och då så lyckades jag bättra på brännan ändå.. Hade trevligt sällskap också juh, söta Vera kom också och svalkade skinnet lite ;) Tack gumman för några trevliga timmar med dig! Senare på ftermiddagen kom även Kenny och Izza ut till oss, och trots att klockan var närmare 17 så tog vi alla vars ett dopp =)

På kvällen var det bestämt att jag och Jimmy skulle hem till Izza och kenny för att grilla och spela kort! Maten var super god, och kortspelet var verkligen skoj! haha.. Jag älskar att spela plump! Och jag vann båda gångerna ;) hihi.. (det är inte bara därför som jag älskar de.. hehe) Tack gumman för en jätte trevlig kväll som alltid med er! ÄLSKAR DIG med hela mitt hjärta vännen <3

Idag är det jobb som gäller 15.15 - 22.00 =/ tråkigt att behöva jobba när vädret är så fint! Men vad ska man göra, någon måste ju jobba.. Men innan det är dags att sticka dit så kommer älskade celle Belle hem till mig på "flabb-kaffe" =) Wiihhoo! Ska prata och planera massa idag ;) Tsss...

Ha en fortsatt trevlig måndag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0