Måsängen ikväll =)

Idag har jag:

Varit väldigt VARM och svettig

Suktat efter att få bada i poolen

Jobbat till 15.30

Städat hela lägenheten

Tvättat 5 maskiner tvätt

Ätit en god middag med Jimmy

Druckit massa kaffe och ätit glass med Lola

Suttit vid måsängen och myst med Lola och hundarna

Och nu ska jag:

Gå ner i tvättstugan och fixa det sista med tvätten

Mysa med Jimmy i sängen till ett avsnitt TRE KRONOR

Promenera en sista gång med Zindra

Och sist men inte minst ---> SOVA

Det var min dag det.. En härlig dag! Blev såå glad att Zindra och Honey fungerade tillsammans =) Nu kan ju jag dricka kaffe hos Lola hur mycket som helst, och samtidigt kunna ta med Zindra dit och slippa det dåliga samvetet, som annars så lätt kryper på en! Sov gott sen alla kära läsare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0