Onsdag

Snart snart snart kan man nog kalla sig sambo med Jimmy =) Dom sakerna som ska vara här i min lägenhet, dvs dom sakerna som får plats här har han tagit hit nu! Sitt playstation, sitt XBOX, sin data, nästan alla sina kläder och skor samt alla hygien artiklar! Det enda som finns kvar att göra nu är att sälja hans lägenhet! I mitten på Juli lägger vi ut lägenheten på blocket =) Så finns det någon därute som är intresserad av en stor och fin 1:a i furulund så håll utkik ;)

Idag är det jobb som gäller mellan 7-13 sen ska jag hem och förbereda inför "kalaset" ikväll =) Väntar gäster från Malmö ----> Pappa, Annica och Joel samt min faster Anneli och min kusin Oliver!

Och imorgon blir man ett år äldre.. Vart tar tiden vägen..?


Kommentarer
Postat av: helena

Grattis lite i förskott då =)

2010-07-07 @ 13:48:43
URL: http://diods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0