Min födelsedagsfest den 24 Juli 2010 =)

I lördags var det äntligen dags för födelsedagsfesten med alla underbara vänner =) Och som jag trodde så blev det super lyckat! Jag hade fixat mat, pasta sallad med hembakta bullar vilket var uppskattad mat bland mina vänner =) Senare på kvällen blev det presentöppning, massa kortspel och en del (??!) snapsar ;) haha.. Och tro det eller ej, men Sara blev faktiskt väldigt "rund under fötterna" haha.. Ush det måste vara snapsarnas fel :P

22.00 blev vi alla hämtade av Carlos och Simon ( TACK FÖR SKJUTSEN!! ) och sen bar det av till allas älskade Björka Loge =) I lördags så spelade Perikles, verkligen ett bra band! Blev mycket dansande både på discot och på kasebanan!

Hade det såå trevligt! Tack till alla som var med och förgyllde kvällen =)



























MINA PRESENTER SOM JAG FICK AV UNDERBARINGARNA ------>

Fotobok av Izza, SKIT COOL present =) ----->







Helvit klocka från Kenny och Mange, TACK killar ;) ----->



Ett silverarmband med tre passande berlocker (som dom tyckte passade in på mig)
från vera, Celle, becca och Eve =) ----->




Kommentarer
Postat av: Bella

jag var faktiskt oxå med på armbandet.. o ljusdekorationen jag hade gjort till dig :( SNYFT!!!

2010-07-26 @ 20:18:41
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: lola

vilka fina saker du fick hjärtat synd att jag inte kunde komma snyft hoppas ni får en underbar vecka i storstaden så hörs vi av när du är hemma saknar dig gumms

2010-07-27 @ 01:34:51
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: Sara =)

Meeeen Izza gumman.. FÖRLÅT! Visste knappt vem som hade gett vad faktiskt! Visste att du hade gett boken, och ljusdekorationen men armbandet var jag BOMB säker på att du inte hade varit med på! haha.. Tänk så fel man kan ha ;) ÄLSKAR dig snäckan!!

2010-07-27 @ 06:03:39
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Becka

Armbandet + ljusdekorationen var från alla tjejerna. Boken från Izza. Du fick ju ett kort Sara! =)

2010-07-27 @ 14:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0