Efterlängtade tisdag

Godmorgon underbara tisdag =)


Idag är jag GLAD! Har längtat efter denna tisdagen länge nu. Jag ska bara avverka skoldagen 10-16 först sen så börjar det hända lite roliga saker! Ikväll kommer nämligen mina efterlängtade töser hem till mig =) Det blir troligtvis en promenad först, och sen ska vi frossa i pannkakor och chokladpudding MUMS! Blir nog en del koppar kaffe och kanske en film på det också. Längtar redan tills jag har mina snäckor här ;)

Sen inatt, runt 23.30 kommer mitt hjärta till mig <3 Har saknat honom så nu dessa dagarna som vi har varit ifrån varandra! Han gör så att det verkligen är värt att stiga upp från sängen varje morgon.. Jag är såå förälskad i dig Jimmy ;) Du anar inte.. tss

Nä nu ska jag äta upp min gröt, dricka kaffe och sen bege mig till stationen!


Ha en trevlig tisdag allesammans =)


Kommentarer
Postat av: Vera

Mm längtar me tills vi ses Snäckan!! Ska bli sååå mysigt!! Saknat dig så! Puss

2010-03-02 @ 12:05:48
Postat av: mormor

Whoa,vilken kille,håll hååårt i honom. Många kramar från Mormor.

2010-03-02 @ 13:43:18
Postat av: Beckabus!

Söt mormor du har! haha =)

Tack för ikväll! :D ♥ ♥ ♥ ♥

2010-03-02 @ 22:26:55
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/
Postat av: Sara =)

Mormor: Du är för goo =) Klart jag håller hårt i Jimmy! Verkligen min drömkille ;) hihi.. Kul att du också tyckte bra om honom, men hur kan man inte göra de?! Tss..

2010-03-02 @ 23:20:48
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0