Jag vill till Thailand nuuuu!!

Jag är verkligen KÄR i Thailand. Jag är verkligen kär i allt som ens har med Thailand att göra! Folket, maten, vädret, shoppingen, sevärdigheterna, partylivet ALLT!! Och framför allt är jag så jävla kär i HUSET som bara står där nere månad efter månad.. Jag vill till Thailand, och det är typ NUUUUU! Japp, så är de ;) Hehe.. Nä men jag vill verkligen dit. Älskar att vara där, speciellt eftersom jag verkligen känner mig som hemma! Och nu när man har träffat sin KÄRLEK så vill man så gärna ta med honom dit, och bara MYSA i 3 härliga veckor! (Självklart är det tänkt att Izza & Kenny också ska med då! hihi) Jag började fundera på om man "kanske skulle kunna åka till hösten?? November - December kanske??" Hmmm.. SKOLAN! GRRR... Attans den ville man ju glömma bort där för ett tag :P 

Men vet ni vad??? En tjej i klassen ska åka till Thailand om några dagar och vara borta i 3 veckor. Hon åker mitt i ett grupparbete, och under TENTA 2 som vi ska ha om 2 veckor. Hur kan HON göra de?? Då skulle väl jag också kunna åka i tre veckor till hösten??? Hon hade pratat med läraren, och de hon fick göra var att komplettera upp de hon missade på grupparbetet, och sen fokusera sig på omtentan direkt istället! Mer än så var det inte =)

Först pratade jag och Izza om att åka över julen, men JISSES vad dyrt det är då! Det kan ju skilja sig på allt mellan 1000 - 3000 kr för en tur & retur resa! Sjukt.. Så de lär man ju inte ha råd med! Däremot skulle jag kunna ha råd med en resa till hösten =) Men då JÄVLAR måste jag ligga i och spara NU!! För det första måste jag ändra mina shoppingvanor drastiskt! Men jag har så svårt för att göra det om jag liksom inte har något annat vettigt att lägga pengarna på. Men bokar man en resa, då är den bokad liksom.. Ingen återvändo! Då är det verkligen slutshoppat, och så ska jag lägga varenda krona till Thailand =) Fast kanske inte varenda krona, men jag ska i alla fall spara så mycket jag kan....

OHHHHH!! JAG VILL!!! JAG VILL!!! JAG VILL!!!

Nu dom sista veckorna så har jag varit inne och kollat på resor ganska regelbundet. Jämför olika datum osv.. JAG KAN INTE LÅTA BLI! Men antar att det är så när man sååå gärna vill någonting! Man ger sig liksom inte förren man har det :P Hittade i alla fall en hyffsad resa idag =) CHECK IT OUT ----->


2010-11-17 ----> 2010-12-08







Vi får väl se vad det blir av det! Men vilken dröm...

<3

 


Kommentarer
Postat av: Bella

JAG VILL MEEEEEED NUUUUUUUU NU NU NU NU!! O det vill Kenny med, jag talar för honom nu! Haha! Fan vi kör på denna här ovan! Det var inte dyrt! COME ON!!!! ;)

2010-03-11 @ 17:18:30
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: mor ;

Vi då?????

2010-03-11 @ 18:44:15
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Sara =)

Mamma, vad menar du nu??? Vadå "vi då??" PUSS

2010-03-11 @ 19:08:58
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Fröken Thailand

Ja visst är det kalas här i Thailand, alla mest på semester. Semester är ju något speciellt. Vi kan byta, om jag får fira jul i Sverige får du fira i Thailand :P Det är tyvärr ännu dyrare att åka tur retur från Thailand till Sverige.

2010-11-23 @ 15:19:52
URL: http://thailandresor.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0