Mobilen på ljudlös och....

Plugg Plugg och ännu mer Plugg......

Dom senaste 2 timmarna har jag tillbringat framför datan med näsan nergrävd i mitt anteckningsblock och försökt skriva ihop en egen " liten tenta " till mig själv... Har kommit halvvägs nu, och det känns bra! För samtidigt som jag skriver ihop frågorna så lär jag mig även en del! Hoppas på att mitt prov ska vara färdigt imorgon förmiddag =) Sen är det bara att PLUGGA satan på alla dessa frågorna, för TENTAN på fredag ska jag klara!! Såär det bara ;)

Nu ska jag ta en välbehövlig paus och hoppa in i duschen och snygga till mig ;) Sen ska jag förbereda lite på dagens middag och runt 16.00 kommer Jimmy och hämtar mig. Då ska vi köra till Furulunsskogen med Zindra. Evigheter sen jag var där sist, så det är på tiden!

Kan ju också vara en fördel med lite frisk luft :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0