Oj då, så kan det gå ;)

Kan ju börja med att berätta en väldigt konstig sak som hände igår :P

Efter att ha varit uppe från 05.30 och var hemma från skolan 16.30 så kände jag mig TRÖTT! Trots detta satte jag mig och började plugga till tentan som är nästa fredag. Försökte förbereda lite frågor som jag själv kan förhöra mig på osv.. När kl var 20.00 höll ögonen på att gå i kors! Och eftersom Jimmy skulle komma till mig senare på kvällen 23.30 så hade dte ju varit passande att kanske gå och "vila" 1 timme så man orkar vara uppe lite när han väl kommer. SAGT & GJORT! La mig i sängen 20.20, ställde klockan på 21.30 (Då jag skulle hinna med att duscha, diska och gå ut med hunden innan Jimmy skulle komma) OCH VAKNADE 23.20!!!!!!!!!!!!!!!! Snacka om PANIK! Izza hade ringt mig 2 ggr, och Jimmy hade ringt 2 ggr + skickat ett medelande att han snart var framme hos mig! Ja där låg jag i sängen och snarkade gott och visste inte var jag hade röven någonstans :P Hahahaha... Här hade vi då en tjej som tydligen var mer än bara liiite trött. Går och ska vila och vaknar tre timmar senare och fattar inte vad som har hänt! haha.. Snacka om sjukt :P

När Jimmy väl kom så var hans kommentar "Haha, gud vad du ser yrvaken ut"

JO TACK.. jag vet ;)

Blev en massa snack och självklart 1 avsnitt Prison Break. Det avsnittet vi kollade på igår var det näst sista. Och jag vill inte att det ska ta slut!!! Älskar verkligen den serien, den absolut bästa som någonsin gjorts! Avsnittet vi kollade på igår var i alla fall väldigt rörande. Inte långt ifrån att tårarna kom * snyft * Nästa gång vi ses ska vi kolla det SISTA, ABSOLUT SISTA =/ Snyft igen.... Tycker gott dom kunde gjort några avsnitt till :P





Idag vaknade jag i alla fall upp med världens bästa Jimmy bredvid mig <3 Åt en stadig frukost tillsammans (Havregrynsgröt + macka) Och sen kollade vi runt lite på internet efter billiga Thailandsresor =) VI VILL JU ÅKA NUUUU! Men vi har bestämt oss för att vänta till nästa år! Och då jävlar ska det bli en resa på MINST 3 veckor :P Kan man längta ihjäl sig?? (Ohhh tänker alla mina läsare, nu blir det ett jävla tjat igen.. haha)

Tog tåget till skolan 12.00. Mötte upp gruppen för lite genomgång av vårt grupparbete som vi skulle redovisa 13.15! Redovisningen gick super =) Och alla 4 grupperna som redovisade idag blev KLART GODKÄNDA! Det kändes ju skönt! Nu när det arbetet är avverkat kan man fokusera ordentligt på TENTAN som är nästa fredag! By the way så går jag bara i skolan 1 dag på dessa 7 dagarna, gottit ;)

Nä nu ska jag ringa upp Becciz och hålla henne sällspa när hon powerwalkar :P Sen ska jag sätta igång med lite mat, och efter de städa hemmet!! Så ser min kväll ut, måttligt intressant eller vadå........?!



Kommentarer
Postat av: Becka

Din kväll är inte roligare än nån annans, det är därför det kallas vardag ju :) Men vi har roligare om helgerna, ellerhur! :) Tack för sällskapet på promenaden! Kändes inte alls så drygt att gå när jag hade dig på andra sidan... :)

Ser fram emot morgondagen me dej! Då får vi lösa lite mer världsproblem! Hi hi :D

Kom ihåg att jag älskar dig, och stöttar dig till 100%! Skolan är viktig!! :)

Ha en mysig kväll! Puss o kram - ät banan!

2010-03-17 @ 19:34:59
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/
Postat av: helena

sista avsnittet i sässongen är inte det sista...blev lide besviken...sista avsnittet får man köpa separat...jag har sista om du vill låna

2010-03-17 @ 23:03:07
URL: http://diods.blogg.se/
Postat av: Sara =)

Helena: Vi har det sista avsnittet! Kollade på det "näst sista" som jag kallar det igår. Idag ska vi se The final break och det är det sista!

2010-03-17 @ 23:42:23
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0