Min helg i specifik text =)

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT för sjukt dålig uppdatering. Vet inte vad som har hänt med mig, men känner inte särskilt stort sug för att blogga numera :S Hmm.. Som jag har sagt tidigare så känns det som att man alltid skriver om samma saker! Skolan, jobb, pojkvännen och vännerna.. Fast i och för sig så handlar ju bloggen om MIG och MITT LIV så då ska ju allt detta finnas med..? Aja, här kommer en lite uppdatering i alla fall =)

Denna helgen har bara spungit iväg, så är det väl när man har det skoj..??


FREDAGEN:

Först blev det en tur till Center Syd med Celle Belle =) Spenderade 3 timmar på centan i hopp om att hitta någon outfit till kvällen. Efter många om och men hittade vi vad vi skulle. Tur var de =) Tyvärr hann vi inte med våran älskade latte från Kahls, men de får vi ta igen en annan gång!

Väl  hemma runt 15.00 var det bara att hoppa i duschen. Och eftersom det ska rakas här och där så tog det sin lilla tid ;) Men ett väldigt MÅSTE när man ska ut och roa sig, right..? Blev inte alls särskilt nöjd med min klädsel för kvällen (Skjorta + Jeans och stövlar) Kändes tråkigt och alldeles för stelt, men vad gör man när man inte har något annat? 18.00 blev jag och Jimmy upphämtade av Rebeccas bror, TACK Robin för skjutsen! Haha inte för att jag tror att du läser min blogg, men ändå ;) Väl framme hos Izzas föräldrar blev vi bjudna på en välkomstdrink =) Dom hade gjort det så fint med dukning och allt därhemma. Förutom underbara människor runt omkring sig så bjöds det på sjukt god mat -----> Smörgåstårta, Bugg med Izzas pappa, "skitsnack" med Izzas mamma och massor med ciggaretter i uterummet till cidern ;) En mycket härlig förfest får jag säga!

Precis när vi ska bli upphämtade av taxin så går mina SPLITTER NYA JEANS sönder!!!!!!! Panik!! Haha, jag och Gittan springer in i hennes klädkammare och letar som tusan efter något som skulle kunna passa mig! Fick fatt i en svart klänning med söta små volanger på, ett par leggings och ett super fint halsband ----> Outfiten fixad! Tack än en gång gittan för lånet av kläderna, såå snällt av dig!

Jimmy som redan hade börjat bli lite "på lyset" kom in i rummet när jag stod och bytade om och sa:

"Men Sara, du kan ju inte stå här och byta om och vara nästan naken! Jag blir ju heeelt till mig då"

Jag bara: Men shhhhh!! Så kan du inte säga när Izzas mamma är här Jimmy ;) haha

Gittan svarade: Jimmy! Inget sånt snusk här i sovrummet precis innan ni ska sticka! Du får vänta tills ni har kommit hem inatt istället ;)

Väl framme på Dagstorp 22.30 började vi dansa direkt! Ett härligt litet ställe, och ett SJUKT bra partyband ----> Perikles gjorde kvällen toppen på alla sätt och vis =) Dock var det vissa människor som blev liiite för fulla, men men inget missförstånd utan att det inte går att reda upp! TACK ALLAESAMMANS för en jätte rolig kväll! Satan som jag dansade, har nog aldrig varit så svettig någonsin ;) Träning och party på en och samma gång, toppen!
Jag och Jimmy var hemma runt 02.00. Jag hoppade in i duschen direkt, medans Jimmy la sig i sängen och somnade på studs! ZzzZZzzz

OBS: JAG FOTADE INGET FRÅN KVÄLLEN =/ TYVÄRR! Men jag vet en annan liten fismaja som gjorde! Ska SNO hennes bilder i veckan hade jag tnkt ;)


LÖRDAGEN

Som räknat så blev det en "bakis-morgon" hemma hos mig. Fast trots att vi hade lagt oss sent och festat kvällen innan blev det bara 6 timmars sömn! Jag och Jimmy gick upp runt 09.00 och gick tillsammans till affären för att ahndla frukost-bullar =) Avnjöt en super god frukost här hemma sen i soffan till Tv:n. En riktig mysmorgon med andra ord!

Efter att ha slappat i stort sett hela dagen var det dags att göra vid sig ännu en gång! 18.00 väntade det kalas i Malmö för Jimmys kusin som fyllt 20 härliga år =) Ca 30 personer fanns på plats vi kalaset, coh VISST var det väldigt pirrigt att verkligen träffa hela Jimmys släkt! Men det gick super bra =) Väldigt trevliga människor. Blev även medbjuden av hans systrar till lite "galaj" på fredag =) Ska bli jätte trevligt. Paketleken, middag och trevligt sällskap tackar man aldrig nej till!

Vi var hemma ca 23.00 från kalaset, hämtade upp min älskade lilla Zindra som "mormor" hade varit så snäll och passat under tiden vi var borta! Tyvärr orkade jag inte sitta uppe på kvällen, var svin trött eftersom jag hade sovit lite natten innan. Så vi dök sängen direkt... ZzzZzzz


SÖNDAGEN:

Hade tagit på mig att jobba mellan 07.00 - 13.00. En ganska skön och lugn jobbetur enligt mig! Jag behöver ju alla pengar jag kan få, så man måste verkligen passa på när man blir erbjuden jobb =) Hade ju även något kul att se fram emot när jobbedagen var slut så då går det ju alltid lite lättare ;)

Duschade och gjorde vid mig när jag kom hem sen körde jag och Jimmy hem till Izza för att hämta mina kvarglömda saker sen festen i fredags! Var ju tvungen att kika i lägenheten och se hur fin den har blivit! Dom höll på att sätta mossaik i köket och tapetsera i sovrummet! Super snyggt =) Efter de körde vi till Burlöv Center och bytade mina byxor och kollade lite i affärer! Det är så skoj att gå på köpcentra med Jimmy eftersom han gillar att kolla i äffärer lika mycket som mig =) En väldigt ovanlig och sällsynt egenskap enligt mig ;) Men absolut positiv!!

Efter allt tittade i affärerna körde vi till huvudmålet ----> IKEA. Gick raka vägen upp på våning 2 och in till restaurangen för att köpa middag. Jimmy åt köttbullsmenyn och jag tog pommes med kyckling, super gott! Mätta och belåtna kunde vi gå runt inne på IKEA i över 2 timmar och bara "drömma sig bort" ;)

"Ohh, denna hade varit fin att ha i ett hus, den dagen vi flyttar tillsammans...... Osv... "

" Undrar om denna skulle få plats hos dig?! För i så fall skulle det kunna gå att......"

" hahahahah, det är DUUU som är en fegis, jag skulle lätt vågat ;) "

" Detta sovrummet är perfekt, men OHHH titta på klädkammaren! här skulle ju jag kunna bo med dig!! "

Hade en underbar dag med min älskling!! Han är bara så underbar på alla sätt och vis. Jimmy: du får mig verkligen att må bra! Jag skrattar och ler när jag är med dig, och det är såå viktigt att man kan göra de tillsammans! Skämtar och skojar om allt mellan himmel och jord =) Jag är såå lycklig med dig! Du har verkligen fått min värld att snurra ;) Ett riktigt lyckopiller är vad du är <3

Ja detta är vad som har hänt denna helgen. En underbar helg med andra ord =) Bara synd att tiden går så snabbt bara.. Man vill ju att det ska vara en ledig helg med dom bästa, ALLTID! Tyvärr går ju inte de :S Längtar redan till nästa i alla fall =) Wiihhoooo!

Jag skrev däruppe att detta skulle bli en liten uppdatering! Haha.. Jag får väl ta tillbaka de ;) Nu har ni alla något att läsa i alla fall! Nu ska denna tjejen hoppa i duschen och tvätta av sig alla "solarie-rester" Idag blir det sängen tidigt! Har en lång skoldag framför mig imorgon med massor av föreläsningar och saker att lära sig! Hoppas att alla mina läsare får en fortsatt trevlig måndags kväll =)

SOOO LONG ;)



Kommentarer
Postat av: Lotti

Aaah, just på onsdag är det tajt! En kaffe låter annars prima men finns det någon annan dag du kan? :)

2010-03-15 @ 20:10:03
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0