Shopping + Kusinträff

Igår hände det massor med roliga saker =) Efter att jag hade vaknat körde jag hem till Ida och drack lite kaffe med henne! Hon är ju gravid, och har endast 4 veckor kvar att gå =) Gumman, är så glad för din skull <3 Det var verkligen super trevligt att träffa dig, trots att det inte blev så länge!! Tänk att vi ändå lever så olika liv gumman, och så har vi lyckats hålla kontaken i alla dessa år :P  Längtar tills jag ska hälsa på dig på BB ;)

Efter besöket hos Ida körde jag till Centan för att försöka hitta något att ha på mig under kvällen! Sagt & Gjort! Hittade mkt fint faktiskt, och jag är jätte nöjd med alla mina köp =) strax innan jag skulle köra hem kom Jimmy också till Centan för att "hjälpa" mig med valet av ny telefon. Hmmm..? Det var väldigt svårt att bestämma sig då det står mellan Iphone eller Sony Ericssons nya Experia X10 =) Fick åka hem och fundera lite till...



2 Baströjor från Cubus ---> 129 :- st


Tröja från Newyorker ---> 89 :- Och favorit-linnet från Cubus 129 :-


Silvia-Jeans från Gina Tricot ---> 199 :- st

Väl hemkommen var det bara att sätta igång och fixa till sig! Jag hade ju blivit medbjuden på Jimmys kusinträff =) Vilken underbar släkt!! Härliga kusiner och systrar! Det bjöds på tacos och sen kladdkaka till efterrätt MUMS!! Efter de spelade vi paketleken och drack lite snaps + cider! Haha, hans ena kusin Helena var ju bara för rolig =) "Men Sara, tycker du inte att det är dags med en BLÅ igen??" Hahah... Ja det gick vilt till! Tur att Jimmy skulle upp och jobba så att man ändå kom hem i tid.. Annars hade dte kunnat sluta riktigt illa ;)

Vaknade upp ENSAM idag.. Inte skoj när man är van vid att ha världens bästa vid sidan om sig! Menn det får gå, måste man jobba så måste man =/ Längtar i alla fall tills kl slår 14.00 för då kommer min älskling hit till mig ;)

Alldeles strax kommer Mamma och Lars hit och fikar med mig =) Jimmy tyckte det var synd att han inte var hemma :S Men dom får träffas en annan gång... Nu ska jag snart kränga fastlagsbulle i alla fall ;)

hej svej lingonpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0