Bilder ---> Törringe ---> Black Jack 6 Mars 2010

Som ni kan se på bilderna så hade vi en super lyckad förfest =) Tyvärr började vi inte festa förrän 20.00 :S Men det gjorde inget! Vi alla hann typ dricka vad vi skulle ändå! ( Super trevligt att becciz kom och höll oss sällskap trots att hon inte skulle med ut! ) Blev i alla fall massor med cider, öl och VASALOPPET =) Lagom runda under fötterna åkte vi till Törringe runt 22.00! ( Tack Birgitta och Ludde för skjutsen!! ) Väl inne på Törringe var det bara att sätta igång och DANSA!! Massor med discodans och självklart en del bugg med mitt hjärta <3 ( Nästa gång sätter vi stegen älskling??! hihi ) TACK allesammans för en sjukt rolig kväll!


    

         

    



    

    



    

    


Kommentarer
Postat av: Lotti

Halloj!

Jao absolut, tyvärr har jag inga fler såna brickor hemma och där jag beställer dom är dom slut på lagret och har varit i flera veckor! Suck! Så fort de får in dom igen så ska jag beställa dom. Så jag vet faktiskt inte när jag kan göra det till dig riktigt :/ Kram

2010-03-09 @ 19:11:02
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0