Can anybody answer?!

Vaknade upp till världens underbaraste kram och kyss imorse när Jimmy skulle åka till jobb <3 Härligt! Dock gick jag inte "upp med" honom då utan jag somnade om någon timme till =) Vaknade strax efter åtta, och lyckades få ner en tallrik gröt trots att jag fortfarande hade jätte ont i halsen! När försvinner det onda efter en halsfluss när man har börjat på penicillin?? Någon som vet det?! Jag har som mest ont på morgonen, när halsen har "vilat" och jag har som minst ont mitt på dagen när den har fått arbeta, konstigt nog :S


Jag har i alla fall bara legat i soffan hela förmiddagen och tittat på TV! Tyra banks show, Rachel Ray, Våra bästa år och ny Project rynway =) Yeeeii! Tänkte snart äta lite lunch, sen slänga i en film och bara ligga och lata mig ännu mer =) haha, det gillas! Och sen måste jag självklart förberad mig inför festligheterna ikväll ;) En mysig tjejmiddag @ Veras place! Wiihho!


Sooo long bitches!


Kommentarer
Postat av: Helena

jag hade min värsta halsfluss någonsin för typ 1 1/2 månad sen. Men när jag väl började med penicilinen så kände jag bättring redan efter 2-3 dagar...

2010-05-21 @ 15:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0