Helgen

Denna helgen har varit precis lika perfekt som alla mina andra helger =) hihi.. Tänkte berätta för er hur den har varit och vad jag har hittat på =)

FREDAG:

Vaknade upp med världens bästa Jimmy bredvid mig <3 Åt en god frukost tillsammans (Mini baguetter i ugnen + gott pålägg och yoggi till de!) TYVÄRR så blev Zindra dålig sen, så vi fick åka in till djursjukhuset.. Dom hade nämligen sagt till mig att jag skulle komma in så fort hon kräktes, och det gjorde jag.. Dom kände och klämde på henne, men vi fick åka hem lika snabbt igen.. Dom ville inte lägga in henne utan sa till oss att det var viktigt att vi såg till att hon INTE kräktes mer!

Efter besöket på djursjukhuset körde vi till Willys och storhandlade! det behövdes verkligen =) Min kyl och frys har nog aldrig varit så tom som den var förra veckan! Men nu är den full igen, med massa mat! Fick även handlat kvällens middag som bestod av fläskfile, potatisgrattäng och sallad, såå mumsigt!

20.30 begav vi oss mot Lund för att kolla bio ----> IRON MAN 2 =) Verkligen en jätte bra film, jag blev hellt fast! Vanligtvis så brukar jag inte gilla sådana filmer alls, men Jimmy kollade på ettan för någon vecka sedan och då tyckte jag att den var såå bra så vi bokade vars en biljett till den! Vi var hemma runt 23.30 och mös lite i soffan innan det var läggdags..

TACK VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLING FÖR EN UNDERBAR KVÄLL <3

LÖRDAG:

Denna dagen var dock den "tråkigaste" på hela helgen! Fick i och för sig en skön sovmorgon med hjärtat, men på eftermiddagen väntades det jobb =/ Tyvärr så är det nästan aldrig skoj.. Man gör det liksom för att man måste! Men kvällen gick fort trots att jag inte jobbade i "min grupp" Var hemma vid 21.30 och började fixa och dona lite här hemma i väntan på att Jimmy skulle komma hem, då han hade varit hos kompisar i Lund!

SÖNDAG:

Vaknade upp och kom på att Izza hade berättat för mig att det var Eslövs marknad idag! JAG VILLE DIT! Har nästan lite abstinens efter marknadsgodis och speciellt nougaten =) Sjukt gott! Ringde runt till typ alla och frågade om det var någon som var sugen på att joina mig, dock var det ingen som kunde =/ Får väl snällt ta och "hålla mig" tills marknaderna i sommar... Läänge att vänta juh!

Städade av här hemma och fixade till mig! 17.00 hade jag bjudit hit Mamma, Lars och Simon på middag =) Jag hade bestämt mig sedan tidigare att laga något jävligt enkelt och lätt, sagt och gjort! Chili Con Carne med sallad och bröd, och till efterrätt blev det blåbärspaj med vaniljsås! Mumma ;)

Sitter och funderar på vad jag ska göra härnäst... Mysa med Jimmy kanske..?!

JAPP ;)


Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för igår tösen min. Det var jättegott och mysigt

2010-05-31 @ 07:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0