Wonderfull

Godmorgon härliga fredag =)

Varje gång Jimmy ska upp före mig så väcker han mig alltid innan han sticker. Idag blev det massor av pussar, och det var nästan så att han ville krypa ner under täcket med mig igen, trots att han redan hade klätt på sig ytterkläderna och allt =) Jimmy var så snäll och gick ut med Zindra innan han stack också, så jag kunde ligga kvar i sängen och sova lite till! En hel timme längre blev det, såå skönt =)

Igår var jag och Jimmy inne i Malmö och hälsade på Pappa och min söta lillebror Joel =) Och som en liten överraskning så var min faster också där hemma. Hon har varit så nyfiken på Jimmy nu de senaste månaderna, och nu när hon fick höra att vi skulle till Pappa skyndade hon sig hem dit för att träffa oss! hihi =) Hade 2 jätte trevliga timmar där, och medans pappa körde och hämtade Annica på jobb så fick jag och Jimmy stanna kvar och leka med Joel! Det blev både vattenkrig och lek med svärd! haha..

Nu har jag intagit dagens frukost (Havregrynsgröt) och ska snart dricka lite kaffe! Sen blir det duschen och fixa iordning sig för runt 13.00 kommer Jimmy och hämtar mig! Då ska vi köra till Centan och kolla runt lite! Har en del ärenden därute, bland annat så måste jag handla cider till imorgon då det är PARTY!!

HEJ SVEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0