Bloggpaus!

I flera veckor har jag haft tanken att sluta blogga.. Det är inte lika skoj som det var för något år sedan, det ger mig liksom inget. Det känns som att jag varje dag försöker "krysta fram" något vettigt att skriva om. Känns mest som att man tjatar samma skit dag ut och dag in! Förr var bloggen det enda jag tänkte på nästan! det första jag gjorde när jag vaknade och det sista jag gjorde innan jag somnade på kvällen.. Det var ju helt perfekt med en dagbok på nätet! Nu vet jag inte alls vad jag ska göra.. Man ska brinna för att skriva blogg, annars kan man lika gärna skita i det! Jag tänker absolut inte radera bloggen, men jag orkar inte skriva varenda dag, till ingen nytta! Har ca 100 st läsare om dagen, men det är knappt någon som gör något som helst "ljud ifrån sig".. Vem är det egentligen jag försöker roa? Mig själv? Er? Nä som sagt, jag har tröttnat..


Till alla mina vänner så kommer ni att få följa mig på facebook istället :P Och till alla er andra som mest bara är inne på min sida för att snoka runt, ni får helt enkelt klara er utan mina texter!

Som rubriken lyder så tar jag en BLOGGPAUS från och med nu..

Återkommer kanske en dag :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tråkigt! Har följt din blogg länge=) Lycka till med skolan:) Kram

2010-11-12 @ 09:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0