Dagens träning

Hade bokat in sällskap med Mamma på gymmet idag, och som en positiv överraskning kom även min bror Simon och hans flickvän Nina dit! Super kul :) Så nu har även han tecknat kort på TIME! Skönt att ha hela familjen samlad, haha! Eftersom jag bara körde kondition igår så passade jag på att köra styrka idag. Tyvärr blir det ingen träning imorgon då jag har fullt upp! På förmiddagen händer det något väldigt trevligt :P Och på eftermiddagen något mindre trevligt :(



15 min crosstrainer 15% motstånd = 150 kalorier brända

Styrkepass 45 min

15 min crosstrainer 10% motstånd = 97 kalorier brända

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkt på att kroppen behöver ungefär 30 minuters uppvärmning innan du ger dig på styrketräning med "tunga" vikter... :)

bara ett litet tips från en träingsvan...

2010-11-19 @ 14:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0