En lugn tisdag..

Finns fan inget bättre än när man kommer till skolan, inställd på att vara där hela dagen och får reda på att det bara är en halvdag!! Glad blir man då :) Eftermiddagen var mest till för de människor som inte klarade TENTAN och som vill ha en speciell genomgång på den. Och där är JAG inte inräknad ;) hihi.. Så nu sitter jag här hemma och väntar på att min älskade Mamma ska komma upp och luncha med mig :) Mys pys <3

Vet inte vad som händer senare.. Skulle behöva en lugn "slappe-dag" idag känner jag.. Dagen igår bestod av en massa plugg och tankar kring Jimmys flytt hem till mig.. Dagen imorgon kommer bestå av städ + tvätt :( Så jag tror att jag ska unna mig en kväll på soffan :P Var inom affären innan jag tog tåget hem och handlade en massa gottigheter bestående av rökt makrill, gravad lax, heta räkor osv till mig och älsklingen! MUMS! Vi bara älskar fisk :)

Nä nu kom Mamma!! Puss på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0