Gäsp ZZzzZzz

Nu börjar det märkas att jag är trött. Det största tecknet är att jag börjar försova mig! Som idag till exempel, skulle gå upp 06.30 för att vara hemma hos en klasskompis 08.00, istället vaknar jag 07.40. Min kropp brukar göra så här, "säga ifrån" genom att jag börjar försova mig om när det är dags att få sova ut. TYVÄRR jobbar man morgon både lördag och söndag + att jag ska till skolan 08.00 på måndag.. den efterlängtade sovmorgonen kommer inte komma förren på tisdag :( Men men, bara att kämpa på :)



Nu ska jag hem till en klasskompis och plugga! Vi ska sätta igång med den förbannade reflektionsuppgiften som hänger över oss! Hoppas att vi verkligen kommer igång nu :)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0