Massor med planering ikväll :)

Såg nu att mitt tidigare MMS inte såg ut som det skulle.. Vet inte varför det klyddar så ibland? Jaja, jag raderade hela inlägget i alla fall.

Men som sagt, idag har jag tränat på TIME för första gången! Eve var snäll och följde med mig :) Körde 30 min på crosstrainern samt 30 min powerwalk på bandet. Därefter var jag SLUT! Puuhh.. Imorgon ska jag dit med mamma på introduktion 16.00, och jag känner mig redan taggad! Självklart blir det ett pass efter introduktionen också :P

Om ca 40 min ska jag hem till Vera och möta upp alla töser ( Rebecca, Izza och Celle ) Vi ska ha en "planeringskväll" nu inför Lady gaga konserten. Som ni säkert förstår är vi 5 tjejer med 5 olika personligheter = 5 olika viljor!! Puuhh.. hihi.. Kommer bli en massa kacklande ikväll, och självklart lite kaffe också ;)

Sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0