Mina shopping "fynd" :)


Jag ÄLSKAR dessa stövlarna! Köpte ett par likadana förra året och har verkligen använt dem flitigt. Har haft dem på mig typ alltid! Passar utmärkt till vardags, men även till fest :) Var på tiden att jag fick slängt mina andra eftersom klacken är helt sönder, samt att spetsen framme vid tån är hålig! Jag vet att jag inte får ont i fötterna av dessa, samt att jag kan vara ute och dansa en hel kväll i dem utan att behöva gnälla :P Underbart sköna stövlar! är super nöjd med mitt köp!

TYVÄRR så handlade jag ett par stövlar på skopunkten för ca 1 månad sen. Skulle ge mig på en stövel med lite högra klack, och insåg sen efter att jag användt dem 1 GÅNG att jag inte kan gå i dem. Tänkte lägga ut dem här på bloggen och försöka sälja dem. Dom är verkligen sjukt snygga, men kan man inte gå i skon så är det ingen idé att ens ha paret kvar.. Tyvärr är det inte något som man kan veta innan :( Just därför var jag tvungen att lägga ytterliggare 500 kr på ett par nya stövlar. Men man lär sig av sina misstag, antar jag?!


ÄNTLIGEN har jag hittat DEN klänningen! wiiee.. Har varit på jakt efter en spetsklänning länge nu, och igår på NOVA inne på Gina hängde den så fint och bara väntade på mig :) hihi.. Var ingen tvekan om att jag skulle ha den! Fick bli ett neutralt svart långt linne till det också! Annars hade den blivit alldeles för utmanande att gå ut med ;)


Super snygga ringar :) Kommer passa perfekt till mina kläder imorgon på konserten!

GÖTT, nu är kläderna till LADY GAGA fixade och jag är super nöjd ;)

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: celle

you gonna be a good looking pudding...;)

2010-11-18 @ 12:08:04
Postat av: Sara =)

Haha =) Den var bra celle :P Lika good looking pudding som dig då??! ;)

2010-11-18 @ 14:42:02
Postat av: Mor

Jättesnyggt!!

2010-11-18 @ 16:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0