Shopping med hjärtat på NOVA :)

Som jag skrev innan, vilken härlig start på denna lediga fredag :)

Min underbaring Izza har varit hos mig, jag har pratat med Vera i tele samt skrivit klart min efterreflektion som egentligen inte ska vara inne förren på måndag :) Skönt att ha den gjord faktiskt! Så nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen. Idag ska jag och Jimmy in till Lund och shoppa :) Wiiee! Haha låter som att jag ska spendera mina pengar på massa snygga kläder osv.. Så är dock inte fallet. Ska inhandla ett par nya träningskor ( ETT MÅSTE! ) sen ska jag titta på en ny byrå till min lilla hall. Jag måste ha något mer änvändbart än det som redan står där nu.. Jimmy skulle också handla en del viktiga saker..! Alltså blir det en MYS-SHOPPINGDAG med mitt hjärta idag <3 Och eftersom vi är bortbjudna imorgon så blir det eventuellt bara en massa mys här hemma ikväll ;) *Gillar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0