Ush för en massa plugg!

FY FAN vad jag har att göra för tillfället :( Massa massa plugg! På onsdag i nästa vecka ska reflektionsuppgift 8 vara inne. Jag har knappt börjat med den!! Och tack vare att man har så lite pengar så är man tvungen att hoppa in och jobba hela helgen. Bara tanken på att jag knappt kan plugga i helgen gör mig stressad! Tur att jag har hela dagen imorgon, samt måndag kväll + Tisdag och onsdag dag. Annars hade det inte gått! Och inte nog med det ---> Under tiden man ska hålla på med den förbannade reflektionsuppgiften så har vi ett TEMA-ARBETE att hålla på med i skolan, detta kräver även engagemang utöver skoltid, PUST! Och sist men absolut inte minst så har vi en MEGA TENTA på hela delkursen den 15:e december..

SKJUT MIG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0