Bestämt mig!

Japp, jag skippar skolan imorgon. Skulle egentligen haft en heldag (8-14) men fick ett mejl förra veckan om att första delen av dagaen är inställd och att det endast är "lektion" mellan 12.15-14. Jag trodde att den lektionen var obligatorisk, men fick reda på idag att den INTE är de. Kollade upp via LUWIT vad vi skulle göra imorgon, och då skulle lektionen bara bestå av utvärderingar osv.. Så till det säger jag TACK, men NEJ TACK! Ska hem till en klasskompis imorgon 10.00 och plugga till OMTENTAN som jag har på torsdag!

Och då tänker kanske många av er: OMTENTA??

Tentan vi hade förra veckan var uppdelade i 2 former. Först fick vi sitta med DEL 1 av tentan = Begreppsdelen och när tiden var ute på den fick vi börja skriva på DEL 2 = Essädelen

Jag är fruktansvärt GLAD för att jag klarade essädelen då den hade varit super svår att göra om. Så det känns helt OK att jag "bara" ska göra om begreppsdelen som är den enklaste.. Men ändå surt att behöva göra om den när man fattades 2 YNKA POÄNG! Aja, hoppas på bättre lycka på torsdag :)

Jag är i alla fall klar med dagens alla "måsten" nu! Känns skönt att städningen är gjord, tvätten är klar, powerwalken är fixad och middagen är i magen :) Nu ska jag slänga mig i soffan och plugga lite teoretiska begrepp om "allas älskade teoretiker" ;) Puuhh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0