Dagstorp ---> perikles

Som vanligt efter en utekväll kan jag knappt prata! Haha.. Jag vet inte om det beror på drickan eller att jag har användt mig av en väldigt hög ton. Jag har ju hört talas om "whiskey-röst"? Fast jag tror nog att det är de höga tonerna och mina försök att sjunga med till alla låtar ;) Hade i alla fall en SUPER ROLIG kväll med töserna igår! Förfesten hemma hos Rebecca var klockren! Massa snack, massa dricka och även en del dansande, precis som de ska vara :) Timmarna på Dagstorp var även dom perfekta! (Förutom att vi fick stå i kö i 30 minuter innan vi kom in) Sjukt mycket folk!! Men jävlar var PERIKLES är bra :P Dom får verkligen igång en! VAR ÄR HÄNDERNA??! HÄR ÄR HÄNDERNA!! Yeeeii :) Det blev även en billig kväll, som tänkt! Drack rätt mycket på förfesten vilket resulterade i att jag inte köpte en enda dricka ute! Billigt och bra då jag endast spenderade 150 :- på hela kvällen :) Ett STORT TACK till alla töser som var med igår och förgyllde hela kvällen. Detta måste lätt göras om ;)

Förutom den kassa rösten så mår jag bra :) Ingen bakfylla här inte! Kan kanske bero på att jag slutade dricka 22.30? Så nu är jag reda för plugg! Jimmy är och tränar kickboxning, så under tiden ska jag passa på att läsa så mkt jag kan.. Har ju en mega uppgift som ska vara inlämnad om bara några dagar, så det gäller att ligga i! Ikväll blir troligtvis en massa mys här hemma med mitt hjärta <3 Vi ska laga våran favorit gryta och ha lite filmkväll ;) En perfekt lördag med andra ord! Tillbringar man sin dag med Jimmy kan den inte bli annat än perfekt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0