Fredag och idolmys!

Idag har det verkligen varit en BRA fredag och jag har varit på strålande humör hela dagen! Härligt :P Kan kanske bero på att allt detta har hänt:

Varit på NOVA med älskade Vera och shoppat! Fick handlat 3 par vinterskor för 1000 :- samt en klänning och en snyggare vardagströja! Blev super nöjd med mina skor. Handlade 1 par höga stövlar som slutar precis under knäna med ganska hög klack, 1 par lika höga fast med en "vanlig sko" nertill, perfekt sen när snön kommer samt 1 par lägre skor och precis som de andra två så är även dessa fodrade.

Efter all shopping var det dags att bege sig hemmåt, eller rättare sagt ner till Jimmys lägenhet och hålla i 2 visningar! Båda paren som var där verkade super intresserade och ett av dessa par har REDAN varit inne och lagt ett bud! Här går det undan =) Nu får vi bara hålla tummarna denna gången på att vi får sålt den! Hade varit såå underbart :P Har ju velat bli av med hans lägenhet ett tag nu, så nu är det bara att HOPPAS!!

18.30 begav jag mig hem till SIS (För er som inte vet så är det celle-belle bus = Sara Celander!) haha.. Haft en riktigt mysig kväll hemma hos henne med massor med grönsaksdipp och kaffe drickande! Fick även med mig en hel påse med kläder hem som hon skulle slänga! I den påsen fanns bland annat en suuper snygg kavaj, en kortare väst, några linnen och 2 klänningar =) Tack gumman för en perfekt fredagskväll med dig!! Och du, AKTA DIG FÖR SPINDELN!! Hahaha.. Ush vad den var äcklig och stor, tur som fan att den är död nu! =)

Nu ska jag lägga mig.. Jobb imorgon =/

Saknar min älskling som just nu är i Lund och svirar!! KOM HEM ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0