Fredag!

Idag har jag och älsklinge verkligen varit flitiga =)

Började dagen med en kopp kaffe därefter en god frukost, mums! Sen var det bara att sätta igång ----> Städning av huset, puuuhhh! Jag städade toaletterna och renbäddade och Jimmy dammsugade hela huset! Tack älskling för hjälpen, allt blir så mycket enklare när man hjälps åt! Efter städningen körde vi till Centan och till Elgiganten! Hittade den perfekta köksfläkten, känns skönt att den är inhandlad nu =) Köksblandaren är även den inhandlad och nu börjar köket verkligen ta form! Får ta och tacka Kjell som har gjort mitt kök så fint =)

Blev en snabb sväng inne på själva Centan också! Var tvungen att hitta en klänning att ha på mig till imorgon när det är TJEJKVÄLL hos Lola! Hittade en jätte fin svart fodral-klänning och ett par ursöta strumpor till de! Har velat ha sådana höga strumpor som slutar precis under knäna länge nu, och idag hittade jag perfekta sådana! Svarta med påsytt spetstyg och en rosett uppe vid strumpkanten =) Sjukt gulliga! haha, jimmy tyckte dom var "porriga" men de vet jag inte om jag håller med om direkt ;)

Nu ska jag laga lite mat! Idag blir det kokt potatis med torsk och hollandaise sås!

Efter maten blir det en promenad i skogen med hundarna, celle och hennes Xena!

Hej svej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0