Fullt upp!

Då var denna dagen också slut.. Satan vad tiden springer iväg!

Som jag skrev tidigare så var jag hemma från skolan idag. Ett bra beslut tycker jag såhär i efterhand :) Har fått gjort en massa idag som jag annars inte hade fått gjort. Bland annat så har jag: skickat in min efterreflektions uppgift, pluggat till TENTAN i 3 timmar samt skrivit 6 sidor stödord på datan till tentan, veckohandlat, städat hemma i lägenheten, lagat middag till mina grabbar, varit hemma hos mormor och Kjell och fikat samt fixat lite andra ärenden! Nu är jag trött.. Känner mig verkligen helt slut i både kropp och knopp..

Imorgon är det verkligen en vänskapsdag <3 Och det gillas!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0