Godmorgon!

Jag och Jimmy vaknade ungefär samtidigt idag och var totalt utvilade, skönt! Började med en god frukost till ett avsnitt TRE KRONOR (såklart!) Och nu har han kört till sin lägenhet för att fixa det sista innan han ska lämna över nycklarna IMORGON! hihi.. Imorgon kl 11.00 är hans lägenhet, furulund och massa annat ett minne blott :P Att bli sambo med Jimmy "på riktigt" är något jag längtat efter lääänge! Imorgon är det DEN dagen ;) Nästan så att jag har en pirrig känsla inom mig.. Underbart <3

Jag ska alldeles strax sätta mig och plugga.. Har mycket att göra idag med min reflektionsuppgift! Men har man något kul att se fram emot senare under kvällen så ska nog plugget inte bli något problem :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0