Godmorgon tisdag!

Idag är jag HELT ledig =) Ingen skola, inget jobb och framförallt INGEN SKOLUPPGIFT ATT GÖRA! Wiiee.. Så eftersom denna dagen kommer gå i lugnets tecken tänker jag köra ner till Kävlinge och våldgästa en MKT NÄRA VÄN på kaffe =) hihi.. Och efter kaffebesöket hos henne blir det en veckohandling på ICA. Idag ska jag pröva att laga en ny maträtt, hittade receptet i en tidning igår och jag tycker det verkar skit gott. När jag visade receptet för Jimmy och Simon var deras kommentar: "Men öhhh.. Måste vi äta det? Kan inte vi laga något annat?" NEJ, det kan ni inte.. haha.. Vi kom överens alla att vi i alla fall skulle pröva det, och ge det en chans :P

Nu ska jag dricka en kopp kaffe till & skriva ihop handlelappen!

Trevlig tisdag allesammans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0