Idag är jag busig...

... Och skiter i skolan! Ush det låter hemskt när man skriver så, men jag känner att jag verkligen INTE har tid att fördriva 8 av dygnets timmar till att sitta på föreläsningar! Gick in på datan precis på våran luwit-inloggning och kollade vad det var dom skulle föreläsa om idag. Aha: Kapitel 4 i den boken, och kapitel 2 + 7 i det häftet. Mer än så var det inte. Så nu tänkte jag sätta mig och skriva min efterreflektion som ska vara inne imorgon 15.00, kan ju vara skönt att ha gjort den tidigare också ;) Sen blir det till all LÄSA! Men de gör mig inget för idag känns det som en sån dag att jag bara vill ligga hemma i soffan och läsa samt annteckna!

Så.. NU vet ni det också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0