Omtenta + flyttstädning!

Vad kan jag säga om OMTENTAN.. Hmm.. Det var 15 frågor och man var tvungen att ha 11 rätt. Jag var osäker på 5 frågor och i stort sett gissade mig till svaren. Får jag fel på de 5 frågorna som jag var osäker på så är det kört = IG. Lyckas jag trots att jag var osäker få rätt på någon av de "osäkra frågorna" så kan jag ha klarat de.. Trodde att vi skulle få svaret på mejlen idag, men eftersom jag fortfarande inte har fått något mejl så får jag nog snällt hålla mig tills imorgon! Ohhhh.. JAG VILL VETA!!

Direkt efter OMTENTAN blev jag hämtad av Jimmy! Hem till hans lägenhet och sätta igång med flyttstädningen.. Hade glömt bort hur tråkigt det egentligen är! Vi fick hjälp av Jimmys mamma också, så det tog inte så lång tid :) Blev nästan helt klara idag, härlig känsla! Nu ska vi äta middag och därefter unna oss kvällens resterande timmar i soffan! Gissar på att det blir ett avsitt (eller två) TRE KRONOR, kanske en film också om klockan inte blir för mycket! men en sak är säkert: DET BLIR I ALLA FALL EN MASSA MYS MED MITT HJÄRTA!! hihi.. <3

Kommentarer
Postat av: maraja

Jag måste få fråga. Var ser du Tre kronor (om det är serien du pratar om =) )

2010-10-29 @ 08:30:38
Postat av: Sara

Vi har laddat ner hela serien! Jätte kul att se såhär i efterhand :) man kommer ihåg mkt som hände men absolut inte allt!

2010-10-29 @ 12:14:26
Postat av: maraja

Får man fråga var ni laddat ner den ? Älskade den serien =)

2010-10-30 @ 13:23:34
Postat av: Sara

Jag tror att Jimmy laddat hem den från en sida som heter tankafetast :)

2010-10-30 @ 13:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0