Puuhh!

Sorry kära läsare för en super dålig uppdatering, men har haft upp över öronen att göra de sista dagarna! Jag och Jimmy har hållt på mycket med vårt "hemliga projekt" ;) hihi.. Men efter mååånga om och men så har vi bestämt oss för en sak nu, och det känns skönt!! Tack Mamma och Lars för att ni engagerade er så :)

Har så mycket plugg nu också så jag vet inte hur jag ska hinna med allt :( Var på Reflektionsmöte 5 igår och direkt när jag kommer hem därifrån har EFTERreflektionsuppgift 5 släppt på våran LUWIT sajt.. Puuhh.. Så det var bara att sätta igång med den.. Gjorde den klart på ca 1 timme så det kändes skönt. Men sen går jag in på sidan igen och tittar på nästa reflektionsuppgift (6) Och jag har bara 1 sak att säga: JÄVLAR!

Och är såå ledsen att mina vänner kommer bli lidande" av mitt plugg de närmaste 2 veckorna.. Jag har verkligen upp över öronen att göra, och det är inte som jag bara säger. Jag lovar att ta igen all tid med er så fort jag kan igen.. Men just nu får skolan, och Jimmys flytt gå före allt annat..


Jag ska lägga upp hela den uppgiften här på bloggen imorgon så kan alla mina kära läsare kanske tycka liiite synd om mig ;) Skämt och sido, men det är allvarligt talat inte lätt! Men vem har sagt att livet ska vara de?

Nu ska jag titta vidare på IDOL och mysa med mina HJÄRTAN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0