Såå tråkigt väder!

Jag har inte mer att säga.. Jag har sagt mitt och du ditt! Jag accepterar mycket, men verkligen inte allt. Du gick över gränsen och jag tänker inte finna mig i en sådan "vänskap"... Därför sätter jag punkt!

Dagen idag har bestått av en massa massa plugg! Har spenderat 6 timmar hemma hos en klasskompis (09.00-15.00) och bara pluggat hela tiden! Hon har "förhört" mig, gjort egna små exempel tentor och antecknat en massa viktig information som hon hade. Puuhh.. Känns skönt att ha gjort det i alla fall. Tack K för idag och tack för all hjälp (än en gång.. hihi) vad skulle man gjort utan sina "klasskompisar" ?? :)

Hade planer på att powerwalka nu i eftermiddag, men som alla vet så vräker regnet ner! Mindre skoj att promenera då juh :( Dagar som denna önskar jag verkligen att jag hade haft ett gymkort! Har planer på att köpa ett sådant nästa månad, men med tanke på det hemska vädret så får man kanske pallra sig ner tidigare än beräknat! Helst av allt hade jag önskat att man hade haft större plats här hemma. Då hade man kunnat införskaffa sig en crosstrainer samt ett löpband så hade alla problem varit lösta. Men bor man i en tvåa på 49 kvadrat så kan man ganska snabbt slå bort den tanken! Kanske skulle flörtat lite med ordförande i föreningen om att införskaffa lite maskiner och sätta dem i källaren där det ändå är så många rum tomma ;) För de hade varit något!

Nä nu ska jag hoppa i duschen! P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0