SAW 3D =) =)

FAN VAD SKÖNT! Pluggandet är över!! Efter att ha suttit i över 5 dryga timmar med denna uggiften håller jag nu på att spy på allt som innefattar skolan! BLÄÄÄ.. Men klar blev jag.. Är jag nöjd? Nope.. som vanligt inte! Men jag lyckas ändå få godkänt varenda gång ;)

Ikväll blir det biomys med Jimmy ;) Undrar egentligen hur mycket "mys" det blir eftersom vi ska se den nya SAW filmen! Moohhaaa :P Fy fan, jag lär nog sitta på helspänn hela tiden! Tur att det faktiskt är Jimmy jag har med mig och inte ett annat nervvrak som mig ;) haha.. Men jag ÄLSKAR dessa filmerna, sjukt men så är det! det är något med dem som fängslar mig något otroligt mycket! Hoppas på att denna är lika bra som de andra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0