Skola imorgon...

DAGENS MIDDAG VAR ----> Rotfrukts pannkakor =)

Visst låter det gott?? (För alla er som älskar rotfrukter?) Det var faktiskt gott! Påminner om raggmunk fast med alla dessa goda saker i, och inte bara potatis. Vi hade lingon och lite grönsaker till, och det var verkligen uppskattat av Jimmy. Han älskade dem =) Vilken tur att det blev 5 matlådor över hihi :P Tyvärr ville inte ens Simon smaka på det =/ Kräsna unge! Han åt roste maskor istället, Yeeeii liksom.....

Nu ikväll har jag och mitt hjärta bara MYST en massa ;) Inget ovanligt hemma hos oss! Kollade på en film i soffan och bara njöt av varandras sällskap <3 Jag är såå kär! hihi...

Nä nu ska jag släcka datan för idag och krypa i säng!

Reflektionsmöte nr 4 imorgon 13-15 --->  Jippie, eller inte...

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: angelica

hihi hittade du de receptet i ica kuriren el va den idningen heter? såg osså de o tänkte göra de en dag hehe tycker de låter skit gött=) sla oså övertala min gubbe om de hihi ha de gött kram agge

2010-10-06 @ 09:56:11
URL: http://pinupangel.blogg.se/
Postat av: Sara =)

Japp jag hittade receptet där!! :P

2010-10-06 @ 11:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0