Söndag..

Kvällen blev inte riktigt som planerat igår.. Det var egentligen tänkt att det skulle bli en TJEJKVÄLL hemma hos Lola men av diverse anledningar så hoppade hälften av! Det slutade med att det bara var jag och Vera som var PARTYSUGNA och vi tyckte absolut inte att kvällen skulle gå till spillo för att de andra inte kunde vara med! Vi bestämde oss för att det skulle vara förfest hemma hos henne, och därefter utgång till Dagstorp! Hela kvällen blev suuper! Precis som jag hade tänkt mig att det skulle bli ;) Massa dricka, roligt folk och en alldeles för full Sara resulterade i massa dans och fyllesnack! haha.. Däckade 01.30.. TACK allesammans för en super trevlig kväll =)

Vaknade idag 07.20 och var pigg. Men NEJ jag kunde absolut inte gå upp då! Vände mig om och lyckades somna om till 10.00. Bättre än inget! Men nu har jag i alla fall ätit frukost, tvättat och ska alldeles strax hoppa in i duschen och fixa till mig lite inför kvällens jobb. Känner inte alls för att jobba idag =/ Men gör man nånsin det?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag var ju också med...:-(

2010-10-03 @ 14:18:28
Postat av: Sara

Ja det vet jag väl :) men de var inte planerat från början att du var festsugen och skulle hänga med oss, därför jag bara skrev vera!

2010-10-03 @ 18:53:33
Postat av: Evelona

Ahh nu är jag med:-) hihi

2010-10-04 @ 00:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0