Tisdag...

Ännu en ledig dag från skolan, känns som att man börjar bli lite bortskämd med det nu. Fast egentligen är jag inte ledig, jag måste ju plugga också. Men det är såå skönt att slippa ta sig till Lund och vara tvingad att sitta på föreläsningar.. Men den sköna perioden tar slut imorgon! Då är det skola igen sen även torsdag samt fredag också.. Men har man något att se fram emot i slutet på veckan så blir allt så mycket enklare ;)

Min förmiddag har bestått av massa tele snack med min Vera :) Hon har hållt mig sällskap i telen i över 1 timme under tiden jag har gått här hemma och städat :) Handsfree måste vara en av de bästa uppfiningarna :P Man kan göra massor med saker under tiden man pratar, helt perfekt! Man slår liksom "två flugor i en smäll" Saknar dig sååå mkt snäckan, men på fredag ses vi <3 Då kör vi en repris från sist vi var ute ;) haha!!

Nä nu ska jag dansa med damsugaren lite grann, sen blir det tvätt och givetvis en PW i detta underbara höstväder också! Tyvärr visar inte vågen så mkt ner längre :( Men jag ger mig inte! Jag fortsätter med min motion och kör stenhårt med INGET syndande i veckorna så ska detta nog gå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0