Onsdag

Idag var det skola som gällde. Gick upp 05.30 och var verkligen SVINTRÖTT! Och det blir inte bättre precis när Jimmy ligger bredvid och snarkar gott! Blev mega stressad på slutet så jag hann inte ens dricka en kopp kaffe, som jag alltid annars gör.. Gahhh.. :( Väl i skolan var jag skit taggad! Inte varit där på ett tag, och kände mig redo för lte föreläsningar... Fram tills att föreläsaren öppnar munnen och börjar snacka. Engelska med tysk brytning!!! Hjälp liksom.. Stannade på föreläsningen tills den första timmen var över, sen tog jag mitt förnuft till fånga och ÅKTE HEM!!

Kvällen idag har tillbringats hemma hos Mamma och Lars :) Dom har äntligen kommit hem från Thailand! Har saknat er såå mkt, och TACK för presenterna ;)

N nu har jag bättre saker för mig!! Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0