Då var snart denna helgen förbi...

... Och det har varit en BRA helg =)

Jag har fått umgåtts med mina syskon en del =) Slappat och tagit det allmänt lugnt samt hunnit med lite bowling i Lund också. En perfekt helg enligt mig!

Hade först funderingar på att sticka till Björke Loge igår då det var avslutning, men ska jag vara ärlig så var jag inte sugen. Första året på lääänge som jag inte har varit på logen när det är avslutning. Men när jag vaknade imorse så ångrade jag mig inte precis. Kändes skönt att det hade varit en lugn helg =)

Fick ett tips av en kompis igår ang ett nytt ställe som har öppnat nu. Dammstorpsgård =) Har varit där tidigare när vi kolla på Glansklart och det var ett riktigt trevligt ställe! Arvingarna spelar där den 23:e oktober och jag funderar faktiskt på att sticka dit! Ligger bara en liten bit ifrån Björka Loge, så det är inte överdrivet långt. Vi får väl se vad det blir av de =)

Nu har jag precis varit ute på 1 timmes powerwalk med SIS =) Super härligt, trots blåsten! detta var min 5:e powerwalk denna veckan så jag är stolt! Förra måndagen visade vågen +0,1 och det gillade jag INTE! Därför hoppas jag på att den visar neråt imorgon, trots en del syndande i helgen!

16.00 är vi hembjudna till Mamma på middag. Ska blir sjukt gott med en riktig söndagsmiddag där ---> Köttfärslimpa med potatis, sås och grönsaker! Helt i min smak ;) Och innan middagen ska vi försöka hinna med en promenad med Zindra i furulundsskogen också =) Vad gör man inte för sitt lilla liv ;)

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0