I´m thinking to much!

Förmiddags timmarna har mest bestått av en massa funderingar.. Vissa dagar tänker jag mer än andra, och idag har det varit en sån dag. För det första förstår jag inte varför? Är jag inte värd de? Betyder jag inte mer än så? Ja som sagt, tankarna har snurrat i massor och jag känner mig ledsen och besviken.. Jag har som "motto" här i livet att allt som händer har en mening, men detta kan jag verkligen inte förstå. Fanns det någon mening med detta? Just nu känner jag mig undanstött och "mindre viktig".. Känslor är faktiskt något som är jobbigt ibland.

Nä nu ska jag försöka släppa detta och sätta mig med min skoluppgift! Det första jag har att göra är att läsa 10 sidor ur en SKIT tråkig bok =/ Gäller att annteckna satan under tiden, så man absolut inte får läsa den IGEN pga att jag sket i annteckningarna ;) Och efter de blir det förmodligen en powerwalk på 45 min, ska bli skönt att komma ut i detta fina vädret och rensa huvudet lite.. Närmare kvällen blir det veckohandling på ICA och 19.00 kommer söta Lola hem till mig! Var ett tag sen jag träffade dig nu gumman, och jag har saknat dig massor! En vän man verkligen kan prata om allt med! Och det uppskattas verkligen.. <3

Sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0