Lördag

Idag har denna svensken jobbat.. På Kullagårdens Gruppboende för första gången! Kan ju säga att det har gått galant, verkligen ett ställe jag kan tänka mig att hoppa in på fler gånger =) Men NU är jobbepasset över och jag är hemma. Tittar in i sovrummet och ser att hjärtat ligger och snarkar gott ;) Han är nog helt utslagen efter att ha cylat kävlingetrampen som är ca 3,5 mil lång! Duktig han är min älskling <3

Nu ska jag i alla fall hoppa i duschen och fixa till mig! 16.00 ska vi köra till Nova för att uträtta några ärende, och sen vidare in  till Malmö där det vankas KUSINTRÄFF (Jimmys familj!) =) Wiihho! Alltid jätte skoj att träffa hans systrar och kusiner, sådan underbar släkt! Så vi kommer nog spendera de flesta av lördagstimmarna i Malmö idag =)

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0