Måndag och veckans första dag!

Förra veckans vägning gick inte bra :( Hade gått upp 1,2 kg på 1 vecka trots mina 5 promenader!! GRRR.. Hade dock syndat med lite cider på helgen, men va fan?? 1,2 kg?? Men efter att ha pratat med min underbaring Sara så lyckades hon få mig att inse att jag INTE ska ge upp! Och det har jag inte gjort =) Powerwalkade 5 ggr förra veckan också och vägningen idag gick galant ;) -0,7 trots att jag ska ha röda veckan om 2 dagar =) GÖTT! Och som Sara sa till mig så får jag inte ge upp! Jag lever absolut inte efter någon diet, dock tänker jag på vad jag äter och hur mycket jag äter. Kombinerar jag sen detta med mina promenader så går jag ner, sakta men säkert! Men att ha tålamod är inte lätt.. Man vill att det ska hända saker DIREKT, inte om 6 månader! Men jag ska fan inte ge upp, nope ;) Nu kör vi så det ryker! Har jag kunnat gå ner 10 kg innan så kan jag fortsätta på det spåret och förlora 7 till =)

SLUT PRATAT om vikten! Får ta och nämna att jag och Jimmy hade en super mysig kväll igår hemma hos Sara och Carlos, som alltid! Underbara människor det där ;) Kollade dock på en sjukt dålig film (Expendibels, stavas???) Trodde att den skulle vara skit bra, men sååå fel jag hade! Haha.. Jag och Sara satt nästan och sov i soffan, snäälla killar kan vi inte byta film..?! haha =) Tack gumz för igår, all kärlek till dig!! <3

Nu är jag "ledig" från skolan i två dagar. Vet dock inte om jag kan kalla mig ledig, men jag behöver inte åka in till Lund i alla fall. Imorgon är det PLUGG på hemmaplan som gäller, inget jag ser fram emot direkt! Ska skriva REFLEKTIONSUPPGIFT 2 och USH vad den verkar svår.. Vet ärligt talat inte var jag ska börja =/ Men som med allt annat så löser det sig till slut!

Köpte förresten min fjärde bok till kursen idag! Har sammanlagt köpt 4 böcker alla via nätet, begagnade! Har än sålänge inte blivit blåst på mina pengar (men man ska väl aldrig säga för mycket?) Så nu har man lagt nästan 1000 kr på denna UNDERBARA kurslitteratur ;) haha.. Tror inte att jag ska behöva köpa fler böcker, men sånt vet man aldrig riktigt säkert!


Nä nu ska jag mysa med Jimmy i soffan..

För de kan jag aldrig få för mycket av! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0