Massa promenader på schemat idag =)

Då var det snart dags att hoppa i säng igen.. Känns som att det är det enda man gör: Vaknar, går i skolan, äter, motionerar, fixar alla "måsten", duschar och sover.. Och så går det OM och OM igen.. Tråkigt! Men antar att de "vanliga dagarna" ska se ut så? Trots att jag är ledig mycket i veckorna, så ser jag ändå fram emot helgen GRYMT mycket! Det är då jag verkligen "unnar" mig att vara ledig från ALLT (speciellt alla skoluppgifter!) Har en BRA helg att se fram emot, så det gör mig i alla fall på bättre humör =)

Idag har min kropp i alla fall fått MKT motion (enligt mig..) Har varit i skolan och rört på mig hela dagen, powerwalkat 45 minuter och därefter gått med hundarna i skogen i 45 minuter! Känner mig ganska nöjd faktiskt! Känns helt underbart när man både har rört på sig själv, samt motionerat hundarna =)

Imorgon är jag "ledig". Det vill säga ledig från skolan, men inte pluggandet, tyvärr.. Ska infinna mig hemma hos en klasskompis 09.30 för att skriva efterreflektion nummer 3! Ska nog gå bra! Därefter tänker denna svensken hålla HELG =)

Godnatt ZZzzZZzzz


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nja, inget direkt syndade.

Jag tror det beror på att jag inte riktigt rört mig lika mycket och att jag är lite svullen.

Men 3 hekto är lätt fixat igen!

2010-09-24 @ 13:58:48
URL: http://trettikilosjakten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0