Svar på frågan --->

Några av mina läsare önskade att jag skulle ha en FRÅGESTUND här på min blogg. Det var ett tag sen nu, så självklart ville jag det. Tyvärr kom det bara in 1 fråga, men jag ska svara på den ---->

Vem är denna Ullis och hur känner du henne?

Maria, jag antar att du inte bor i Kävlinge eller umgås med folk härifrån..? För då antar jag att du precis som alla andra här i Kävlinge vet vem Ullis är. Man behöver inte känna henne, eller knappt veta vem hon är. Men frågar du en människa härifrån vem hon är så får man svar direkt. I stort sett alla vet vem hon är, på ett eller annat vis. Orsakerna till det är många, inget jag vill gå in på här. Men så är det väl när man bor i en håla..? Alla vet vem alla är ;)

DÅ VAR FRÅGESTUNDEN SLUT!! (om man nu kunde kalla de frågestund.. hehe)

Men tack Maria för frågan, alltid skoj!

Nä nu ska jag fortsätta att plugga =/ Har hållt på med det sedan 11.30 idag ---> INGET SKOJ! Men runt 19.00 ska jag, älsklingen och Zindra köra hem till Mamma o Lars i Stävie och kolla fotboll. Eller rättare sagt DOM ska kolla fotboll, och JAG ska kolla IDOL of course!!

Trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: lola

hörde att denna person ska flytta från våran håla wiiiihooooo kan det bli bättre hehe

2010-09-07 @ 21:11:38
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: ullis

så som du gjorde när du flytta ifrån din förra håla..hahaha...men en gång en bonne ...alltid en bonne..hahaha.

2010-09-07 @ 22:14:44
Postat av: lola

från min förra håla? hmmm vad menar du ullis? alla har vi ett förflutet men jag lämna mitt bakom mig för längesedan... du lever fortfarande i ditt och blir bara värre och värre...bra att flytta och få en ny start lycka till

2010-09-09 @ 21:42:08
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: ullis

du borde göra detsamma din lilla skvallertidning,,

2010-09-10 @ 11:16:01
Postat av: Lola

Hihi skvaller och flabbekaffe kan det bli bättre?? Hihi tur jag har då har så fina vänner att dela med mig hihi. Göra detsamma näää lola stannar nog i Kävlinge ett tag till det är ju här jag starta om ju:) wiiheee

2010-09-10 @ 13:58:28
Postat av: Sara =)

Håller med dig snäckan, du får INTE flytta från Kävlinge! Är bara glad att du trivs i denna härliga hålan ;) Saknar dig!!

2010-09-10 @ 15:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0