Tisdag =)

Jimmy väckte mig 05.15 idag strax innan han skulle köra hemifrån till jobb. Det gör han alltid, och jag gillar det =) Ni vet, morgonpussen och kramen är såå viktig för mig ;) Och det bästa är att jag har inga som helst problem med att somna om! Vaknade senare runt 09.00 när klockan ringde.. Och detta har jag hunnit med hittils:

Morgon promenad med Zindra

Handlat ingredienser till dagens middag

Druckit en kopp kaffe

Sorterat tvätt

Stoppat i tvätt i maskinerna

Powerwalkat 45 min

Hängt upp tvätt

Stoppat i ny tvätt i maskinerna

Och NU ska jag äntligen få äta lite frukost! Den smakar såå mycket bättre när man har promenerat och gjort av med lite energi innan man äter =) Sen blir det att fortsätta med tvätten, och förbereda dagens middag!

Tjo hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0